MEMBER IS AWAY

active contributor

:: MEMBER ADVERTISING ::
IBOtoolbox adserver v3.1
:: BOB & SHIRLEY'S ADS ::
IBOtoolbox monitizer v3.1
:: MEMBER ADVERTISING ::
IBOtoolbox adserver v3.1

Published on 10/13/2019 additional information available

The Vortex Platinum Membership utilizes Surge365

#Surge365
# Vortex
#YTB
# FREE
# Travel

Vortex™ Platinum - Click here to purchase! (Haga clic aquí para comprar!)

(Initial Fee: $277 License Fee plus tax where applicable | $63.54 Monthly Subscription Fee Thereafter)
(Cuota Inicial: $277 por Licencia I $63.54 Cuota de Suscripción Mensual de ahí en adelante)
                      The Vortex Platinum Membership utilizes Surge365 Dollars to deliver incredible travel savings. Surge365 Dollars is a program that allows Platinum Members to reduce the cost of hotels, car rentals, resorts and activities by as much as 70% when compared to the lowest online price. Platinum Members receive Surge365 Dollars every month they are active. It begins with an initial deposit of $10,000 (USD) Surge365 Dollars for all new Platinum Members. An additional $200 (USD) Surge365 Dollars will be deposited into the member’s account each month they remain active. Members who are active for 12 consecutive months receive a bonus deposit of $5,000 (USD) Surge365 Dollars. Think of Surge365 Dollars as a savings account for your future travel and vacation needs. Members receive tremendous value every month even if they do not travel because Surge365 Dollars continue to accumulate and they never expire. Customer support for your travel membership needs is available 7 days a week from 9am - 5pm ET.  Additionally, customer service is available 24/7 post booking.

We’re glad you’re here! Now, let’s get started. https://signup2.surge365.com/rushing

(La membresía de Vortex Platinum utiliza dólares Surge365 para ofrecer ahorros de viaje increíbles. Dólares Surge365 es un programa que permite a los Miembros Platino reducir el costo de hoteles, alquileres de automóviles, centros turísticos y actividades hasta en un 70% en comparación con los precio en línea más bajo. Los miembros Platino reciben dólares Surge365 cada mes que están activos. Comienza con un depósito inicial de $10,000 (USD) dólares Surge365 para todos los nuevos Miembros Platino. Se depositarán $200 dólares estadounidenses adicionales en dólares de Surge365 en la cuenta del miembro cada mes que permanezcan activos. Los miembros que están activos durante 12 meses consecutivos reciben un depósito adicional de $5,000 (USD) Surge365 Dólares. Piense en Surge365 Dólares como una cuenta de ahorro para sus futuras necesidades de viaje y vacaciones. Los miembros reciben un valor tremendo cada mes, incluso si no viajan porque los dólares de Surge365 continúan acumulándose y nunca caducan. La atención al cliente para sus necesidades de membresía de viaje está disponible los 7 días de la semana de 9 am a 5 pm, hora del este. Además, el servicio al cliente está disponible 24 horas del dia 7 dias de la semana para reserva.)

IBO MEMBER COMMENTS
You must be an IBOtoolbox member to comment on IBO press releases.  Click here to signup, its free.